-
הומלי אתרים בע"מ
ת.ד 244
גן-יבנה 708000077-8320308
support@webtiv.co.il - רשימת זכיינים לפי אזור
במאמר זה אני מבקש "לעשות סדר" עם תכליתם של הכלים המקצועיים יותר העומדים לרשותו של יועץ הנדל"ן בעבודתו עם תוכנת WebTiv.
אקדים ואומר שבסופו של דבר כל אחד ישתמש בכלים שאפרט על פי הבנתו אך כדאי להכיר את הכוונה המקורית שעמדה לנגד עינינו כשפיתחנו את התוכנה.
אני מתכוון לכלים: "תיווך", "פעילות", "תזכורת" ו "ה. הערות".
כשאנחנו משתמשים בכפתור "תיווך" הכוונה היא להסתייע בכלי רב עוצמה בכל מה שקשור להתאמה בין צרכי קונה לנכסים מתאימים או, בין נכס לקונים מתאימים. האפשרויות הן רבות – בשורה התחתונה כל מי שמשתמש בפעולה זו מעיד על כך ש "איך אפשר לעבוד בלי זה?..."
מצב תיווך מלווה את עבודת ההתאמה מרגע החיפוש, דרך בחירת המתאימים, החתמת הקונה, שלב משא ומתן ועד שלב העסקה במקרה המיוחל.
הרווחים בשימוש בכלי זה ברורים:
מצב תיווך יפורט בהרחבה במאמר שיוקדש במיוחד לפונקציה זו.
פעילות מכוונת למרכיבים בעבודת יועץ הנדל"ן אל מול הנכס/הלקוח. כבר כאן אומר
שלא כל מעשה, דיבור או בדיקה נרשמים בפעילות אלא, רק אלה שחשוב לעקוב אחריהן ולתעד אותן על פי שם הסוכן, תאריך הרישום, ת. יעד ואולי גם תזכורת.
מנהלי המשרד קובעים בעצם מהן הפעולות ש"שווה" לתעד אותן באופן שתיארתי ולהוסיף במידת הצורך על אלה שסיפקנו כברירת מחדל.
פגשתי כאלה שמתעדים את כל הפעילויות בהערות. בצורה זו אי אפשר לעקוב באופן מסודר!
ובכן, להבדיל מ"תיווך" הרי "פעילות" היא מרכיב שבין הסוכן לנכס/לקוח.
גם כאן אקדיש מאמר מיוחד לנושא חשוב זה.
ישנן כמובן תזכורות שנרשמות ביומן על פי יום ושעה לצרכים מסוימים שגם אדם פרטי נזקק להם בשגרה. אני רוצה דווקא להבהיר את התזכורות האחרות בתוכנה שנמצאות בצד ימין למטה ברוב המסכים.
יועץ הנדל"ן צריך לעתים תכופות תזכורת קצרה שתוצג יחד עם הכרטיס במלואו ביום מסוים כולל תוכן כלשהו שיזכיר את הסיבה.
דוגמאות:בכל הדוגמאות יש צורך שהכרטיס יופיע כחלק מהתזכורת. התזכורות אומנם "קופצות" באותו מועד שציינתי אבל אפשר להציג גם תזכורות עתידיות במנוע החיפוש – "בחר דוח".
זהו קיצור להיסטורית הערות. כאן רושמים הערות של התנהלות בשגרה של הטיפול בלקוח.
המיוחד ב ה.הערות שהן נרשמות כולל תאריך ושם הסוכן ומוצגות ברצף כרונולוגי כאשר החדש למעלה.
כשמציגים את ה. הערות רואים גם דברים חיוניים שרשמו סוכנים אחרים וכך נוצר "שיח" בין הסוכנים לגבי "מה הוא אמר אתמול.." , "מתי הוא מסר מפתח ולמי.." , "מה נאמר לעורך דין שלו על ידי מנהל המשרד..." וכו'
כמובן שתאום ידע בין הסוכנים יוצר רושם מקצועי ורציני אצל הלקוח.
גם כאן אפשר לקבל דו"ח מסודר מתאריך עד תאריך לסוכן מסוים ואפילו על פי טקסט שמהווה חלק מההערה.
ה. הערות תפורט גם היא במסגרת הסבר על כלל ההערות האפשריות בתוכנה.
אחד הפרטים החשובים ליצירת קשר עם הלקוח הוא כתובת הדואר האלקטרוני.
תסבירו ללקוח שאתם תשלחו רק הודעות חיוניות וקבלו את רשותו.
077-8320308
support@webtiv.co.il