-
הומלי אתרים בע"מ
ת.ד 244
גן-יבנה 708000077-8320308
support@webtiv.co.il - רשימת זכיינים לפי אזור
בעידן הסמארטפון בו המצלמה זמינה תמיד, כדאי (כמעט אמרתי – חייב) שהמתווך ינצל זאת לקידום עבודתו השיווקית ואיסוף המידע במשרד.
ידועה האמרה ש "תמונה אחת שווה אלף מלים", בתהליך שיווק הנכס יש מרכיבים שונים שאמרה זו "נוצרה" עבורם במלוא מאת האחוזים.
בשל השימוש החיוני בקישור של תמונות לנכס יש באפליקציה שלנו אפשרות של צילום ישיר לתוך הכרטיס, כך אנחנו חוסכים את הצורך בהעברת תמונות באמצעות כבל או באימייל. אנחנו משכללים אופציה זו להעברת מספר תמונות במקביל ישירות מתיקיית התמונות בסמארטפון לכרטיס נכס מסוים.
יש כמובן גם אפשרות לצרף תמונות שנמצאות במחשב או במייל בצורה קלה ומבוקרת לכרטיס נכס או אפילו לכרטיס קונה.
בכל מקרה בו התמונה מצורפת לכרטיס היא שמורה עבורכם בשרת ובעצם, בדרך כלל, אין צורך לשמור אותה גם במחשב שלכם באופן נפרד. כדי להגיע לתמונה תוכלו תמיד לגשת לקישור ולפתוח את התמונה בגודל מקורי ואז בלחצן ימני תבצעו את כל הפעולות של שמירה, עריכה או שליחה במייל.
בפסקה הקודמת סייגתי וכתבתי "בדרך כלל". ובכן היוצא מהכלל הוא, כאשר תרצו להשתמש בתמונה גם באיכות גבוהה, לצורך פלייר או פרסום מודפס אחר, וגם לשימוש באינטרנט לפרסום בלוח או/ו באתר שלכם וכאן התמונה צריכה להיות מוקטנת. במקרה כזה כדאי לשמור את התמונה במחשב באיכות הגבוהה בה צילמתם ובקישור לשמור את התמונה מוקטנת.
אני רוצה לציין שכאשר מצלמים דרך האפליקציה התמונה מועברת בצורה מוקטנת (בהתאמה לצרכי הפרסום באינטרנט). כאשר מצרפים את התמונה דרך התוכנה הרגילה במחשב יש אפשרות לשמור באיכות גבוהה (על ידי הורדת ה V לפני "העלה תמונה לשרת"). במקרה כזה הצגת התמונה תעשה במחשב בצורה אטית יותר).
בדרך כלל בעלי נכסים מודעים לצורך בצילום דירתם ויאפשרו לכם לצלם. צילום של 5-8 תמונות נותן מבט טוב על צורת הנכס. כאשר אתם מבקרים בנכס תוכלו לנצל זאת גם לצילום אתרים מעניינים בקרבת הנכס (גן ציבורי, נוף הנשקף מחדרי הבית, כניסה לבניין וכו').
צילום שרטוט תוכנית הדירה (רבים שומרים) הוא בונוס שיכול להועיל מאד בהמשך.
שימו לב לאפשרויות השימוש הרבות שנעשה בתמונות שצרפנו לכרטיס נכס.
חישבו על עוד שימושים – ודאי יש!
מספר הארות-
שמעתי רבים מהמתווכים שהם לא מפרסמים תמונות של נכסים שאינם בבלעדיות. החשש מובן אבל המסקנה – לא!. אפשר לחשוב על תמונות שכן אפשר לפרסם מבלי לחשוף ובכל מקרה ציינתי במאמר הרבה שימושים שאינם לצורך פרסום חיצוני.
יש כאלה שמצרפים לכל נכס את הלוגו שלהם ובזה יוצאים, כאילו, לידי חובה. זו היא שיטה שמפריעה לרבים מאלה שיפתחו תמונות בציפייה לדעת על מה מדובר ויראו פרסום לוגו. אם תצרפו תמונה של לוגו כדאי שתהיה אחת מתוך התמונות ולא יחידה.
אז אין "תירוצים"- אנחנו כבר בעניין סרטונים וסיורים וירטואליים אז על אחת כמה וכמה.....תמונות !!!
077-8320308
support@webtiv.co.il