-
הומלי אתרים בע"מ
ת.ד 244
גן-יבנה 708000077-8320308
support@webtiv.co.il - רשימת זכיינים לפי אזור
רבים משתמשים במונח סי.אר.אם ( C.R.M ) אבל לא כולם יודעים בדיוק למה הכוונה. חלק מפרשים באופן מצומצם כך שלא ברור למה התכוון האומר? ומה הבין השומע? מכיוון שאנחנו בעולם התיווך חלק מתקשורת זו מצאתי לנכון להגדיר במדויק וקצת להרחיב בדוגמאות.
ההגדרה כפי שמופיעה ב ויקיפדיה : "ניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management, מקובל להשתמש בקיצור CRM) הוא תחום העוסק בשירות לקוחות ובהבנה וניתוח של צורכיהם באמצעות כלים של טכנולוגיית המידע. התחום כולל מתודולוגיות, תוכנות מחשב וחומרות מחשב המסייעות לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו. המערכת משלבת בין פעולות שיווקיות ללקוחות חדשים לבין פעולות לשימור לקוחות ופיתוח בסיס הלקוחות הקיים, תוך בחינת הערך הנוצר לארגון כתוצאה מתהליכים אלו."
מתוך ההגדרה ברור שכמעט כל פעולת עדכון שנעשית בבסיס הנתונים הגולמי שמקבל המתווך ישירות לתוכנה נמצאת בעצם תחת הגדרה זו. לא נכון לצמצם הגדרה זו רק לתחום מסוים כי אז לא מתייחסים לשאר חלקי ניהול הלקוחות – זו הסיבה שלא תמצאו אצלנו כפתור בתוכנה שעליו מתנוססת הכותרת – CRM.
לא נכון לראות ב "ניהול קשרי לקוחות" רק את האלמנט של מתי יצרנו קשר עם הלקוח ומה היה תוכן הקשר. פעולה זו של יצירת הקשר צריכה לנבוע מ "..הבנה וניתוח של צורכי הלקוח..." וכמובן שמדובר כאן על "טכנולוגיות מידע...ותוכנות מחשב".
כאן אפרט מספר מרכיבים מרכזיים בתוכנה שלנו שמאפשרים סי.אר.אם יעיל בעבודתכם:
מערכת משוכללת לשליחת מיילים ללקוח/ות כוללת רשימת כרטיסים, או כרטיס מסוים, בצרוף התמונות שתרצו.
שליחה של קבוצת אס אם אסים מקובץ אקסל שהכנתם בפחות מדקה.
אפליקציה שמאפשרת תקשורת זמינה בכל מקום שתימצאו.
אחרי שהבנו מעט טוב יותר את המונח ששגור בפי רבים מאיתנו שיהיה בהצלחה !
077-8320308
support@webtiv.co.il